2

Makijażowe trendsetterki

 

Ostatnie lata i rozwój marketingu internetowego sprzyja zarówno markom, jak i blogerom. Kto by jeszcze kilka lat temu pomyślał, że firma może zapłacić komukolwiek za przetestowanie jego produktu. No, chyba że gwiazdom i celebrytom. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej.

pędzelBlogerzy stali się osobami publicznymi, a przede wszystkim influenserami. To oni wyznaczają trendy, to oni mają wpływ na wybory konsumentów. Niezależnie, czy kupujemy samochód, sprzęt agd, czy kosmetyki – przed decyzją zasięgamy porad u tych, którym opiniom ufamy najbardziej, czyli u blogerów.  To dlatego e-marketing zaczął kwitnąć i coraz więcej marek szuka okazji do lokowania produktu właśnie w artykułach blogowych czy vlogach.

Niesamowicie popularne są vlogerki urodowe. Zajmują się one głównie testowaniem przeróżnych kosmetyków, zarówno białych, jak i kolorowych i ocenianiem ich. Pokazują i uczą jak zrobić piękny makijaż samodzielnie i jakich kosmetyków do tego użyć. Najważniejsze jest to, że zawsze oceniają szczerze i nie dają się przekupić. Marka, która płaci blogerce lub daje jej produkty do testów, musi liczyć się z tym, że testerka ma prawo wyrazić również negatywną opinię. Dzięki takiej współpracy nowe i niszowe marki budują świadomość wśród konsumentów. Co ciekawe, właśnie takie marki, jak Sleek , są najbardziej chwalone jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości. Nawet profesjonalne wizażystki powoli odchodzą od Chanel czy Isa Dory  i używają świetnej jakości kolorowych kosmetyków w dużo korzystniejszej cenie.

Piotr

2 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *