0

Sposoby na masę mięśniową

Wielu mężczyzn marzy o umięśnionej, wysportowanej sylwetce lub wielkiej sile i zastanawiają się w jaki sposób najlepiej to osiągnąć. Jedyną prawidłową odpowiedzią jest ciężka praca, jednak w jaki sposób powinniśmy ją zaplanować aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty? Co jest ważne przy nabieraniu masy?

Odpowiednia dieta

Pierwszą rzeczą o jaką musimy zadbać gdy chcemy zwiększyć naszą masę mięśniową jest dokonanie zmian w naszym stylu życia. Przede wszystkim nasza dieta musi być odpowiednio przystosowana do naszego celu, co w przypadku zwiększania masy mięśniowej oznacza nadwyżkę kaloryczną z dużą ilością białka. Każda taka dieta musi być zindywidualizowana, gdyż każdy z nas jest inny, więc nie istnieje uniwersalna dieta.

Trening i suplementacja

Kolejną kwestia to odpowiedni plan treningowy, a także suplementacja, która uzupełni dietę i poprawi osiągi treningu. Dobrym suplementem na masę są boostery testosteronu, które zwiększają naturalny poziom testosteronu, odpowiedzialny między innymi za masę mięśniową. Z kolei sam trening musi być odpowiednio intensywny, aby dostarczyć mięśniom odpowiednich bodźców do wzrostu. Nie można także zapominać o regeneracji, która jest niezbędna podczas budowania masy.

Grzesiek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *